UPM:n uudet verkkosivut kertovat biometsäteollisuudesta, internet- ja sähköpostiosoitteet lyhenevät

(UPM, Helsinki, 23.02.2010 klo 10:00) – UPM tarjoaa sidosryhmilleen uusia tiedonsaantikanavia verkossa. Yhtiö on julkaissut kaksi uutta englanninkielistä verkkosivustoa www.upmbiofore.com ja www.upmcarbonlife.com.

Uudella Biofore -sivustolla kerrotaan käytännön esimerkkejä siitä, miten biometsäteollisuus näkyy UPM:n eri liiketoiminnoissa. Carbonlife -sivustolla perehdytään uusiutuvien tuotteiden ja ilmastoystävällisen energian merkitykseen. Sivustolla esitellään UPM:n valmistamia tuotteita niiden arkisessa loppukäyttöympäristössä. Sivusto on osittain interaktiivinen ja sisältää animointeja.

"Haluamme kertoa sidosryhmillemme uusiutuvista ja kierrätettävistä raaka-aineista tehdyistä tuotteistamme uudella ja mielenkiintoisella tavalla. Suositusta Forestlife -sivustosta saamamme kokemuksen perusteella uskomme, että myös uudet sivustot löytävät kiinnostuneet käyttäjänsä", UPM:n viestintäjohtaja Pirkko Harrela toteaa.

Seuraa UPM:n uutisvirtaa Twitteristä

UPM:n uutisvirtaa voi seurata reaaliajassa nyt myös Twitteristä (www.twitter.com) liittymällä UPM_Media_Deskin seuraajaksi.

Internet- ja sähköpostiosoitteet lyhenevät

UPM:n nykyinen internetosoite www.upm-kymmene.com lyhenee käyttäjäystävällisemmäksi osoitteeksi www.upm.com tänään 23. helmikuuta. Liikenne vanhasta osoitteesta ohjataan uuteen osoitteeseen. UPM:n maakohtaisten sivustojen internetosoitteet pysyvät toistaiseksi entisellään.

"Yhtiön käyttönimi on ollut jo useita vuosia lyhyesti UPM, nyt siirrymme samaan myös konsernin internetosoitteessa ja sähköpostiosoitteissa. Tämä helpottaa monien ulkomaisten sidosryhmien elämää, sillä Kymmene-nimen ääntäminen ja kirjoittaminen voi olla monille haastavaa. Lyhyt osoite on myös helpompi muistaa", sanoo Pirkko Harrela. Yhtiön virallinen nimi säilyy edelleen UPM-Kymmene Oyj:nä.

Myös sähköpostiosoitteissa siirrytään lyhyempään versioon: etunimi.sukunimi@upm.com. Kaikki sähköpostit ohjataan vanhoista osoitteista uusiin.

Muista myös seuraavat verkkopalvelut:

www.upmforestlife.com– lähde luontoretkelle suomalaiseen virtuaalimetsään. Kansainvälisesti palkittu vuorovaikutteinen sivusto tuo nykyaikaisen talousmetsän helposti tutustuttavaksi luokkahuoneisiin, koteihin ja työpaikoille. Sivusto on julkaistu suomeksi, englanniksi, ranskaksi, saksaksi ja kiinaksi.
www.puukauppa.com – suorin tie puukauppaan Suomessa.
www.bonvesta.fi– maakaupan osaavin asiantuntija Suomessa.

Lisätietoja antaa:

UPM Viestintä
Media Desk, puh. 040 588 3284
communications@upm.com

UPM

UPM yhdistää bio- ja metsäteollisuuden ja rakentaa uutta, kestävää ja innovaatiovetoista tulevaisuutta. Tuotteemme perustuvat uusiutuviin raaka-aineisiin ja ovat kierrätettäviä. Yhtiön liiketoiminta jakaantuu kolmeen ryhmään: Energia ja sellu, Paperi sekä Tekniset materiaalit. UPM:n palveluksessa on noin 23 000 henkilöä ja yhtiöllä on tuotantolaitoksia 15 maassa. Liikevaihto vuonna 2009 oli 7,7 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Helsingin pörssissä.
UPM – The Biofore Company – www.upm.com, www.upm-kymmene.fi ja www.upmbiofore.com