UPM esittelee langattomat hintanäytöt

(UPM, Helsinki, 22.2.2008, klo 12.00) – Uuden sukupolven UPM Ella Store Labels -hintanäytöt esitellään maailman suurimmilla kaupan alan messuilla EuroShopissa, Saksan Düsseldorfissa.

Uusi langaton UPM Ella Store Labels -hintanäyttö täydentää UPM:n nykyistä hintanäyttöratkaisua. Lisäämällä valikoimaan uudet, pienet langattomat hintanäytöt, UPM pystyy vastaamaan paremmin vähittäiskauppiaiden hintanäyttötarpeisiin.

UPM Ella Store Labels -hintanäytöt ovat litteitä, ohuita, joustavia ja kestäviä. Niillä on samat erinomaiset optiset ominaisuudet kuin näyttöjen edellisessä versiossa. Hintanäyttöjä voi katsoa joka kulmasta ja ne ovat helposti luettavia hyvän kontrastinsa ansiosta. Näytön kirjasintyyli ja taitto voidaan luoda asiakkaan brändin mukaiseksi. Hintanäytöt ovat paperimaisia, mikä on saanut kiitosta vähittäiskauppiailta ja heidän asiakkailtaan.

UPM Ella Store Labels -hintanäyttöratkaisu sisältää myös nopean ja luotettavan tiedonsiirron sekä sovelluksen, joka yhdistetään kaupan tietojärjestelmiin. Ratkaisu helpottaa vähittäiskaupan tehokasta ja nopeaa hintapäivitystä, joka voidaan tehdä joko ketjuohjatusti tai myymälätasolla. Hinnan lisäksi näyttöihin voidaan myös lisätä esim. inventointi- tai varastohallintaan liittyviä tietoja helpottamaan vähittäiskauppiaan päivittäistä työtä.

Ensimmäisen sukupolven hintanäyttöjärjestelmä on ollut testikäytössä Tradeka-ketjun Lahden Euromarketissa marraskuusta 2007 lähtien. Hintaopasteet ovat saaneet positiivista palautetta asiakkailta ja vähittäiskauppiaalta.

"Olemme saaneet hyvää palautetta asiakkailtamme opasteen ulkonäöstä ja toimivuudesta", kertoo tuotemarkkinointipäällikkö Jenni Virnes. "Uudet langattomat näytöt vahvistavat entisestään sähköisten hintanäyttöjemme valikoimaa. Pienten, langattomien näyttöjen avulla kauppias voi automatisoida monia tehtäviä, ja todella keskittyä palvelemaan asiakkaitaan. Myös tyylikäs ulkonäkö ja mahdollisuus tukea kaupan omaa brändiä mahdollistavat sähköisten hintanäyttöjen uudenlaisen käytön", Virnes jatkaa.

UPM:n Corporate Venturing -osasto on kehittänyt ja valmistanut UPM Ella Store Labels -sähköisen hintanäyttöratkaisun. Hintanäyttö esitellään EuroShop -messuilla Düsseldorfissa 23.-27.2.2008, UPM:n ständi, Halli 6, I 58.

Lisätietoja antaa:
Tuotemarkkinointipäällikkö Jenni Virnes, UPM Corporate Venturing, puh + 044 556 0606

UPM kuuluu maailman johtaviin metsäteollisuusyhtiöihin. Yhtiön liikevaihto vuonna 2007 oli 10 miljardia euroa, ja sen palveluksessa on noin 26 000 henkilöä. UPM:n Corporate Venturing kehittää ja kaupallistaa uusia liiketoimintoja. Toiminnon käynnistämiä hankkeita ovat olleet esim. RFID-etätunnisteet, puumuovikomposiittituotteet, älytarrat sekä sähköiseen paperiin perustuvat tuotteet. Lisätietoa: www.upm-kymmene.com tai www.ellastorelabels.com.